Videi draudzīgs sekss!

Jēdziens “eko” mūsdienās ir modē – re, tagad pat prezervatīviem. Tāds, mazākais, interesants produkts, kas nu ar “Dabas Dobes” gādību izskatās nonācis arī latvju tirgus krājumos.

Šī kontracepcijas līdzekļu sērija ir nosaukta par “French Letter”, un savu “eko” motīvu tā attaisno ražošanas procesā. Taču papildus ir ievēroti arī godīgās tirdzniecības (fair-trade) un ilgtspējības, un vēl visādiem interesantiem principiem.

Piemēram, kā vēstīts produkta reklāmā – “French Letter” lateksam izmantotā gumija tiek iepirkta no plantācijām Indijā un Šrilankā, kur plantāciju strādniekiem tiek samaksāts godīgs atalgojums, nodrošināti cilvēcīgi darba apstākļi, kā arī tiek maksāta papildus prēmija vietējās kopienas dzīves uzlabošanai (tai nonākot tieši pie plantāciju strādniekiem, kuri paši izlemj par tās lietderīgāko ieguldījuma veidu). Par šiem līdzekļiem tiek maksātas stipendijas plantāciju strādnieku bērniem izglītības turpināšanai, apmaksāti ārstēšanās izdevumi, uzlabota ciematu infrastruktūra – piemēram, ievilkta ūdensapgādes sistēma.

Tāpat minēts arī, ka “iepakojuma dizainu radījušas sievietes, kurām apnicis, ka tirgū pieejamie prezervatīvi iepakoti mazās paciņās, kuru noformējums skaidri vērsts uz vīriešu auditoriju. Tāpēc French Letter iepakojums ir krāsains, stilīgs un drosmīgs – tāds, kuru nav jāslēpj somas dziļumā, bet var droši rādīt pasaulei.”

Nevaru apgalvot, vai nākotnē kļūšu par šī produkta regulāru lietotāju – tomēr jāatzīst, ka zināmu ziņkārību tas reproduktīvā vecuma vīrietī raisa gan, hehe. Un arī vienkārši kā cilvēkā, kurš interesējas par reklāmu un oriģināliem mārketinga risinājumiem. Uzrunā gan pati ideja, gan tās pazīmes, tai skaitā stils un noformējums.

Ja tā padomā, arī mārketinga kampaņu “Dabas Dobe” varētu turpināt oriģināli, piemēram, ievietojot iepazīšanās sludinājumus, kuros ietverts mājiens uz eko seksu – un tādā garā.

► Plašāk par “French Letter” var palasīties iekš BuzzPodium.

5 Comments

Leave a Reply to Gints Kronbergs Cancel reply

Your email address will not be published.